Συχνές Ερωτήσεις

Διαχειριστής Συχνών Ερωτήσεων


XLHOME

Κηφισίας 44
Αθήνα, 115 23
Ελλάδα

+49 7392 93 78 445

info@xlhome.gr



Συχνές Ερωτήσεις
Παραγγελία και Πληρωμή
  • Ποιες μεθόδους online πληρωμής αποδέχεστε;

Για πληρωμές προσφέρουμε διάφορες επιλογές, όπως:

  • Τραπεζική μεταφορά
  • Paypal
  • Πιστωτικές κάρτες (Visa, Mastercard, American Express)
  • Επιταγές
  • Amazon Pay
  • Αντικαταβολή

Αυτές είναι οι πιο συνηθισμένες μέθοδοι πληρωμής που προσφέρουμε.

Πληρωμή με επιταγή American Express Τραπεζική μεταφορά MasterCard Amazon Pay PayPal Visa
Μπορώ να πληρώσω με αντικαταβολή κατά την παράδοση;

Για προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα:

  • Πληρωμή κατά την παράδοση (Αντικαταβολή)

Για προϊόντα με χρόνο παράδοσης:

  • Χρηματοδότηση
  • Αγορά με τιμολόγιο
  • Προκαταβολή 15%
Είναι ασφαλείς οι πληροφορίες πληρωμής μου;

Ναι, χρησιμοποιούμε κρυπτογράφηση σύμφωνα με τα πρότυπα της βιομηχανίας για να προστατεύσουμε τις πληροφορίες πληρωμής σας.

Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Για την παραγγελία σας, προσφέρουμε τη δυνατότητα να κάνετε αλλαγές ή ακυρώσεις, εφόσον δεν έχει αποσταλεί ακόμη. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας το συντομότερο δυνατό για βοήθεια.

Υπάρχει νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης για όλα τα προϊόντα που δεν είναι κατά παραγγελία. Αυτό σας επιτρέπει να επιστρέψετε ή να ακυρώσετε προϊόντα υπό ορισμένες προϋποθέσεις.

Πώς να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, θα ενημερωθείτε για την κατάσταση της αποστολής.

Περιλαμβάνουν οι τιμές που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα τον ΦΠΑ (Φόρος Προστιθέμενης Αξίας);

Ναι, κάθε τιμολόγιο για πωλήσεις εντός χώρας εκδίδεται με τον αναλυτικό ΦΠΑ (Φόρος Προστιθέμενης Αξίας). Τα καθαρά τιμολόγια είναι δυνατά σε χώρες της ΕΕ, εφόσον παρέχεται έγκυρος αριθμός φορολογικού μητρώου ΕΕ.

 Αποστολή και Παράδοση

Σας διευκολύναμε να πληρώσετε με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί. Κατά την πληρωμή, θα σας προσφερθούν αυτόματα διαφορετικές επιλογές πληρωμής ανάλογα με την αγορά.

Κατάθεση προκαταβολής

Όταν παραγγέλνετε έπιπλα online που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, πρέπει να καταβάλετε μόνο μια προκαταβολή κατά την πληρωμή. Το ποσό της προκαταβολής μπορείτε να το καθορίσετε εσείς, αλλά πρέπει να είναι τουλάχιστον το 15% της συνολικής αξίας αγοράς. Το υπόλοιπο ποσό θα αφαιρεθεί από το υπόλοιπό σας ακριβώς πριν την αποστολή.

Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μόλις τα έπιπλά σας φτάσουν, για να κανονίσουμε την παράδοση και να εισπράξουμε το υπόλοιπο ποσό.

Πληρωμή με αντικαταβολή

Μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή (*μόνο για προϊόντα που είναι διαθέσιμα). Αυτή η μέθοδος πληρωμής συνεπάγεται ένα επιπλέον κόστος αντικαταβολής +5%.

Πληρωμή του συνολικού ποσού

Αν προτιμάτε να πληρώσετε το πλήρες ποσό, αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη οποιαδήποτε στιγμή. Δεχόμαστε σχεδόν όλες τις κάρτες πιστωτικών και χρεωστικών καρτών. Εάν προτιμάτε να πληρώσετε με PayPal, αυτό είναι επίσης αποδεκτό.

Ζω στα σύνορα με τη Γερμανία. Ποιό είναι το κόστος αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για απόσταση έως 50 χιλιόμετρα. Για μεγαλύτερες αποστάσεις, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.

Τι κάνω αν η παραγγελία μου είναι κατεστραμμένη;

Παρακαλούμε ελέγξτε τα προϊόντα κατά την παραλαβή για τυχόν ελαττώματα ή ζημιές και καταγράψτε τα στο δελτίο παράδοσης της μεταφορικής εταιρείας.

Είναι ασφαλής η μεταφορά;

Ναι, παραδίδουμε προσωπικά με υπεργολάβους απευθείας από το κατάστημα επίπλων και γι' αυτό έχουμε πολύ χαμηλό ποσοστό ζημιών.

Πώς θα ενημερωθώ πριν την παράδοση;

Θα σας ενημερώσουμε εγγράφως μέσω email ή τηλεφωνικά για την ημερομηνία και την ώρα παράδοσης.

Αποστέλλονται τα προϊόντα στο εξωτερικό;

Ναι, αποστέλλουμε όλα μας τα προϊόντα παγκοσμίως. Μπορείτε να ζητήσετε τα έξοδα αποστολής μέσω email ή τηλεφωνικά. Εντός Γερμανίας, Ελβετίας και Αυστρίας τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.

Πώς παρακολουθώ την παραγγελία μου;

Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, θα ενημερωθείτε για την κατάσταση της αποστολής.

 Επιστροφή και Ανταλλαγή
  • Τι γίνεται αν τα έπιπλά μου φτάσουν κατεστραμμένα;

Παρακαλούμε ελέγξτε τα έπιπλά σας κατά την παράδοση και επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας, εάν υπάρχουν ζημιές.

  • Προσφέρετε εγγυήσεις;

Ναι, τα περισσότερα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση κατασκευαστή.

 Πληροφορίες Προϊόντος
  • Ποια υλικά χρησιμοποιείτε;

Χρησιμοποιούμε μια ποικιλία από υψηλής ποιότητας υλικά, όπως μασίφ ξύλο, καπλαμάδες, υφάσματα, μέταλλα και MDF.

  • Που κατασκευάζονται τα προϊόντα σας;

Τα προϊόντα μας προέρχονται από καταξιωμένους κατασκευαστές από όλο τον κόσμο.

  • Προσφέρετε επιλογές προσαρμογής για μέγεθος και υλικό;

Ορισμένα προϊόντα μπορούν να προσαρμοστούν. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

  • Πως να φροντίσω τα έπιπλά μου;

Οι οδηγίες φροντίδας διαφέρουν ανάλογα με το προϊόν. Παρακαλούμε διαβάστε την περιγραφή του προϊόντος ή επικοινωνήστε μαζί μας.

 Εγγύηση
  • Έχουν τα προϊόντα σας εγγύηση;

Ναι, τα περισσότερα από τα προϊόντα μας έχουν εγγύηση κατασκευαστή ενός έτους.

  • Τι καλύπτει η εγγύηση;

Η εγγύηση καλύπτει συνήθως κατασκευαστικά ελαττώματα στα υλικά και την επεξεργασία.

  • Πόσο διαρκεί η εγγύηση;

Οι χρόνοι εγγύησης διαφέρουν, αλλά συνήθως είναι ένα έτος. Ελέγξτε τις λεπτομέρειες του προϊόντος.

  • Πώς μπορώ να κάνω αξίωση εγγύησης;

Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για να υποβάλετε αίτημα εγγύησης.

 Εγγύηση

Στη Γερμανία, η νομική περίοδος εγγύησης για τα νέα προϊόντα είναι συνήθως 24 μήνες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο πωλητής ευθύνεται για τα ελαττώματα που υπήρχαν ήδη κατά τη στιγμή της πώλησης.

Η εγγύηση, ωστόσο, είναι μια προαιρετική παροχή από τον κατασκευαστή ή τον πωλητή και μπορεί να διαφέρει σε έκταση και διάρκεια. Οι εγγυήσεις κατασκευαστή μπορεί να διαρκούν για διάφορα χρονικά διαστήματα και να περιλαμβάνουν πρόσθετους όρους. Επομένως, είναι σημαντικό να ελέγξετε τους όρους εγγύησης του εκάστοτε κατασκευαστή.

 Παράδοση & Συναρμολόγηση από 2 άτομα
  • Προσφέρετε υπηρεσία συναρμολόγησης;

Ναι, προσφέρουμε υπηρεσίες συναρμολόγησης με 1 ή 2 άτομα. Η τιμή υπολογίζεται ανάλογα με τον φόρτο εργασίας. Παρακαλούμε ζητήστε την τιμή μέσω email ή τηλεφώνου.

  • Παραδίδετε τα προϊόντα στο σπίτι/διαμέρισμα;

Ναι, προσφέρουμε παράδοση σε όλη τη χώρα ή στην Ευρώπη με 2 άτομα απευθείας στον τόπο παράδοσης, με επιπλέον χρέωση.

 Εταιρεία και Γενικές Πληροφορίες
  • Ποιον μπορώ να επικοινωνήσω για περισσότερες πληροφορίες;

Μπορείτε να μας στείλετε email στο info@xlhome.gr ,
ή να μας στείλετε μήνυμα στο WhatsApp .
Τηλέφωνο: +4973929378445

  • Προσφέρετε εκπτώσεις;

Ακολουθήστε τα κοινωνικά μας δίκτυα για να μάθετε πρώτοι για τις πωλήσεις και τις εκπτώσεις μας. Επίσης, προσφέρουμε προτιμησιακή έκπτωση για μεγάλες παραγγελίες.

  • Είναι τα έπιπλα χειροποίητα;

Ναι! Τα περισσότερα από τα έπιπλά μας κατασκευάζονται χειροποίητα για κάθε πελάτη.

 Έχω εγγύηση για την παραγγελία μου;

Ναι, κάθε άρθρο υπόκειται στην νομική εγγύηση.